KAVRAMSAL BİLGİNİN
SAKLANMASI
Ø Öğrencilere
bilginin uzun süreli depolanma sürecinin önemini kavratmak
Ø Sembol
kullanma stratejilerini sunmak
Ø Öğrencilere
bağlantılandırma stratejilerini kullanmak
SÜREÇ BİLGİSİ İÇİN
MODEL YAPILANDIRILMASI
Öğrencilere
süreç bilgisi için model oluşturmanın önemini anlamalarını sağlamak
Yüksek
sesle düşünme sürecini kullanmak
Beceri
ya da sürecin zihinsel tekrar yöntemini öğretmek
Öğrenilen
süreç veya becerilerin diğerleriyle benzerlik ve farklılıklarını nasıl
göreceklerini öğretmek
SÜREÇ BİLGİSİNİN
ŞEKİLLENDİRİLMESİ
Öğrencilere
süreç bilgisinin şekillendirilmesinin önemini
anlamalarını sağlamak
Öğrencilerin
uygulama yapmaları için fırsatlar vermek
Genel
hatalara dikkat çekmek
Kavramsal
anlayışı geliştirme konusunda yardımcı olmak
SÜREÇ
BİLGİSİNİN İÇSELLEŞTİRİLMESİ
Öğrencilere
süreç bilgisini içselleştirmenin önemini anlama konusunda yardımcı olmak
Uygulama
programı yapılandırmaları konusunda yardımcı olmak
Yaptıkları
uygulamalar konusunda kendileri ile ilgili bilgileri içeren raporlar
tutmalarını sağlamak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder